Produse și componente pentru service MacBook
1. Dreptul de retragere
Conform O.U.G. nr. 34/2014, clienții persoane fizice au dreptul să returneze produsele achiziționate online în termen de 15 zile calendaristice de la primirea comenzii, fără a fi obligați să justifice decizia.
Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate:
în ambalajul original, nedeteriorat;
cu toate accesoriile, etichetele și documentele însoțitoare (factură, certificat de garanție etc.);
fără urme de utilizare excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice sau intervenții.
Persoanele juridice (B2B) nu beneficiază de drept de retur, indiferent de modalitatea de achiziție.
2. Pașii pentru retur
Solicită returul înainte de expediere – nu trimite produsul înapoi fără acordul nostru scris.
Contactează-ne prin:
Telefon: 0768 548 089
E-mail: brontobyte.smd@gmail.com
Formularul de retur de pe site.
Ambalarea produsului – protejează produsul și cutia originală cu folie stretch sau altă cutie de carton.
Nu lipi etichete sau bandă adezivă direct pe ambalajul original.
Expedierea coletului – returul se face prin curier, la adresa confirmată de departamentul nostru de retur.
Costul transportului retur este suportat de client.
3. Verificarea și rambursarea
Produsele returnate sunt verificate fizic și funcțional.
Dacă sunt respectate condițiile de retur, contravaloarea produsului se rambursează în maximum 15 zile calendaristice de la recepția coletului, prin transfer bancar.
4. Condiții în care returul nu este acceptat
Nu se acceptă returul produselor care prezintă:
urme de utilizare excesivă, zgârieturi, lovituri, crăpături, ciobiri, arsuri;
etichete sau sigilii rupte, lipsă sau modificate;
urme de lichide, praf, noxe, șocuri electrice sau utilizare în condiții improprii;
intervenții mecanice sau electronice neautorizate;
accesorii/documente lipsă ori ambalaj original deteriorat.
5. Diminuarea valorii produsului
Dacă produsul a fost folosit peste nivelul minim necesar testării (ex.: mai mult decât simpla pornire/oprire), BrontoByte poate aplica o taxă de diminuare a valorii:
între 10% și 90% din valoarea produsului, în funcție de gradul de uzură, lipsuri sau deteriorări;
taxa exactă este comunicată clientului după evaluarea produsului.
Produsele returnate cu ambalaj deteriorat/lipsă sau cu urme vizibile de utilizare se acceptă doar după aducerea la conformitate (igienizare, recondiționare, schimbare de piese), costurile fiind reținute din suma rambursată.
6. Produse comandate greșit
Dacă ai comandat din greșeală un alt produs decât cel compatibil, poți opta pentru:
înlocuirea cu produsul corect;
rambursarea contravalorii produsului, în condițiile menționate.
7. Produse cu defect la livrare
Dacă produsul prezintă defecte vizibile la primire, acestea trebuie notificate în scris în termen de 48 de ore de la recepție. Sesizările ulterioare se procesează conform garanției.
8. Adresă retur (după confirmare)
BrontoByte SMD SRL
Bd. Unirii, nr. 73, Bl. G3, Sc. 2, Et. 4, Ap. 44,
Sector 3, București
Tel: 0768 548 089
Program:
Luni-Vineri 8:30-18:00
Sambata 11:00-17:00(cu programare)
Duminica Inchis
© Copyright Brontobyte Service 2025